Friday 17 August 2012

rindu di


ulalalalalala ..... rndu MR.AMAR SUKRI ELIAS 
16/08/2012 : khamis 
dh brpa bulan x jmpa dy , akhir nya dpt jugak jmpa dia ... HAHA..








yeahh , tak ku sangka tak ku duga ...
HAHA , dia bg aku pencil case neyh .. 
cute kan .. hand made neyh ! jngn pndng sebelah mata larr 
okey .. aku hargai sngt2 .. 
bukan nie ja yg dia bg .. tapi.....
bntak busuk dia pOwn di bg ... 
HAHA
funny .. rasa cm nk gelak guling2....
pstu kantOi pulak bntal busuk neyh !!!
adusss ... naseb baik ayah aku yg jmpa ...
kalau mak aku yg jmpa . huh .. jenOh nk menjawab dngn dia ...
thanks ayah .. lOve yOu sO much !!


apa2 pOwn mlm tuh mmg terbaik lha ..
lain yg plan , lain yg jd ...
kesian dkt mmber aku (eira)
ada ker patut syamir tuh buat cm tuh dkt eira .
aku rasa cm nk bunOh ja jntan tuh ! huh !
what ever lha , asal kan kau bhagia ...


sekian.....
assalamualaikum :)


No comments:

Post a Comment